Minden, ami lecsapódott a MotoGP eseményeivel kapcsolatban
Gumifal
Haraszti Ádám vagyok, a Digi Sport kommentátora, 2006 óta közvetítem a gyorsasági-motoros világbajnokság versenyeit. Az idei szezontól megpróbálkozom az írásban való kommentálással is
Keresés
Friss topikok
aharaszti:
Igen, Pedrosa erősen túl lett hypeolva, mielőtt megérkezett a GP-be - viszont azt is látni kell, h... (2014.07.01. 03:25)Vizes nyolcas
A verseny a legtöbb motorsport-szakághoz hasonlóan a MotoGP-ben is jóval az első futam előtt megkezdődik már, de ehhez általában a pilótáknak még semmi közük. Szabályalkotók és tervezők küzdenek: előbbiek minél inkább próbálják saját szándékaiknak alávetni a gyártók…
Az idei szezontól - az F1-hez hasonlóan - a MotoGP-ben is feltűnnek a színes csíkok a gumik oldalán. A rendszernek köszönhetően megkülönböztethető lesz az Open-kategória versenyzői által használható, legpuhább keverékű gumi is.
Módosítottak a 11-es kanyaron a Sachsenringen - itt buktak többen is hatalmasat tavaly a Német-nagydíj hétvégéjén. A pálya elején egymást követő rengeteg jobb kanyar után itt kell először balra fordulni, ami miatt a gumik bal oldala lehűl és a kicsit óvatlanabb pilótákat igen…
Nem szeretnék komoly ígéreteket tenni, de úgy néz ki, hogy megpróbálkozom egy blog vezetésével a MotoGP ügyeivel kapcsolatban. Hogy miként fog működni ez a dolog, magam sem tudom, de ha figyelitek, biztosan kiderül...