Gumifal

Haraszti Ádám vagyok, a Digi Sport kommentátora, 2006 óta közvetítem a gyorsasági-motoros világbajnokság versenyeit. Az idei szezontól megpróbálkozom az írásban való kommentálással is

Friss topikok

  • aharaszti: Igen, Pedrosa erősen túl lett hypeolva, mielőtt megérkezett a GP-be - viszont azt is látni kell, h... (2014.07.01. 03:25) Vizes nyolcas

Capirex, a földmérő

2014.03.07. 04:30 aharaszti

image_1394162526.jpg_1207x679

Módosítottak a 11-es kanyaron a Sachsenringen - itt buktak többen is hatalmasat tavaly a Német-nagydíj hétvégéjén. A pálya elején egymást követő rengeteg jobb kanyar után itt kell először balra fordulni, ami miatt a gumik bal oldala lehűl és a kicsit óvatlanabb pilótákat igen komoly (és kellemetlen) meglepetés tudta érni. Az átmeneti acél "rázókövet" csak a motoros vb-futamokon fogják bevetni, valami hasonlót használnak például Indianapolisban is az utolsó kanyarban. Az elem hatásosságát a MotoGP biztonsági főnöke, Loris Capirossi tesztelte, egy BMW S1000 RR-rel.

A bejegyzés trackback címe:

https://gumifal.blog.hu/api/trackback/id/tr135847022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása