Módosítottak a 11-es kanyaron a Sachsenringen - itt buktak többen is hatalmasat tavaly a Német-nagydíj hétvégéjén. A pálya elején egymást követő rengeteg jobb kanyar után itt kell először balra fordulni, ami miatt a gumik bal oldala lehűl és a kicsit óvatlanabb pilótákat igen komoly (és kellemetlen) meglepetés tudta érni. Az átmeneti acél "rázókövet" csak a motoros vb-futamokon fogják bevetni, valami hasonlót használnak például Indianapolisban is az utolsó kanyarban. Az elem hatásosságát a MotoGP biztonsági főnöke, Loris Capirossi tesztelte, egy BMW S1000 RR-rel.
Capirex, a földmérő
2014.03.07. 04:30 aharaszti
A bejegyzés trackback címe:
https://gumifal.blog.hu/api/trackback/id/tr325847022
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.